Dr. Jekyll och Mr. Hyde

Jag börjar misstänka att alla killar lider av schizofreni, för man kan inte gå från hot to cold på ett dygn utan att vara knäpp. Går inte in i mitt huvud hur man går från gulliga kärleksfulla mess till att inte höra av sig alls.
Det är som att man dejtar Jekyll & hyde man vet aldrig vad man får.
 
Det enda man kan göra är att vara försiktig med vem och vart man investerar sin tid och sina känslor.
Folk kallar mig stalker men nej, jag gör bara lite background check... ju snabbare man får reda på saker desto snabbare kan man rädda sig själv.
 
En annan sak jag stör mig på är när killar inte vet vad dom ska ta sig till, eller hur dom ska avsluta något. Istället för att bara säga rakt ut. Jag är inte intresserad längre... spelar dom vidare, får en att tro saker och sen plötsligt slutar dom bara svara... wtf is that about?! Var en man och säg som det är.. du är ingen jävla struts som kan stoppa huvudet i sanden och glömma allt utanför...
Man up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0