Bitches i´m back!

Ja men okej, imorse kände jag hur en miljon tankar döda mitt huvud.. tänkte för en stund varför finns det inte en jävla off knapp på skallen?! Att överanalysera sönder saker killar gör verkar vara något genetiskt för kvinnor.
Vi kan inte bara ta det för vad det är. Allt ska analysera ner på cellnivå. Trots att det är lika givande som att analysera varför en kiwi har hår... It is what it is.
Men nej där sitter man som en idiot och vänder och vrider på varje sms (eller uteblivet sms) och försöker förstå hur han tänker. När man egentligen vet att det är omöjligt. Vi tänker på ett sätt och dom... ja dom tänker inte.
Medans jag konstaterar att män är genier som kan stänga av känslor och ignorera alla ens desperata försök till kommunikation hör jag Ison & Filles röst i huvudet ÖRFILA DIG SJÄLV!
 
Ja, man kanske borde örfila sig själv... så man vaknar och slutar analysera, slutar tänka och tar det för vad det är, omöjligt... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0